پیش خرید آپارتمان در ترکیه

پیش خرید آپارتمان در ترکیه

اگر چه خرید ملک در ترکیه، به عنوان یکی از راه های اخذ اقامت مطرح بوده و طی سال های اخیر نیز ایرانیان زیادی به منظور دریافت پاسپورت ترکیه، برای خرید آپارتمان در شهرهای مختلف این کشور از جمله استانبول، اقدام کرده اند؛ اما در این میان نباید از مزایای پیش خرید آپارتمان در ترکیه غفلت کرد. اگر شما نیز در این اندیشه هستید که از چنین فرصتی استفاده کرده و یک ملک یا آپارتمان را در کشور ترکیه، به ویژه شهرهای مشهور آن چون استانبول، آنتالیا، آنکارا و … پیش خرید کنید؛ در ادامه با ما همراه باشید تا درباره مزایای آن بیشتر بدانیم.

مشاوره خرید ملک در استانبول

مزایای پیش خرید آپارتمان در ترکیه

از جمله مزایای پیش خرید آپارتمان در کشور ترکیه، می توان به موارد زیر اشاره داشت:

پرداخت هزینه کمتر در بدو امر

یکی از اصلی ترین مزایای پیش خرید آپارتمان در ترکیه را می توان پرداخت هزینه کمتر در بدو امر دانست. در حقیقت به این شکل زمانی که شما قصد دارید یک آپارتمان در کشور ترکیه، به طور مثال در شهری چون استانبول خریداری کرده و در حال حاضر تمام هزینه مربوط به آن را در اختیار ندارید؛ می توانید با پرداخت مبلغی کمتر که برای پیش خرید ملک در نظر گرفته شده است، از بودجه فعلی خود استفاده کرده و باقی مبلغ مربوط به ملک را در مواعد بعدی که اعلام خواهند شد، بپردازید.

این به شما فرصتی خواهد داد تا در فاصله پرداخت بعدی، تجدید قوای مالی کرده و بتوانید هزینه های مربوط به خرید ملک مورد نظر خود را در چند قسط بپردازید. به نظر می رسد که به این شکل خرید آپارتمان در ترکیه، به مراتب ساده تر شده و برای افراد مختلف، ممکن و میسر باشد.

خرید آپارتمان های نوساز

قطعا خانه ها و آپارتمان هایی که در کشور ترکیه و در شهرهای مختلف آن، به صورت پیش فروش عرضه می شوند، نوساز بوده و این فرصتی برای شما خواهد بود که نسبت به خرید یکی از آپارتمان های نوساز اقدام کنید. خرید آپارتمان نوساز، ممکن است با تسهیلات بیشتری همراه بوده و در ضمن شرایط سکونت در آپارتمان نیز به مراتب بهتر باشد.

پیش خرید آپارتمان در ترکیه

دریافت اقامت ترکیه

با خرید ملک در ترکیه به حداقل مبلغ اعلام شده در هر سال برای دریافت اقامت، می توانید نسبت به دریافت حق اقامت در ترکیه و در پی آن دریافت پاسپورت ترکیه اقدام کنید. اگر در حال حاضر پول کافی برای خرید ملک مورد نظر خود را ندارید، می توانید با پرداخت در چند قسط به شکل پیش فروش، همان آپارتمان را به مبلغ کامل خریداری کرده و برای دریافت اقامت ترکیه از طریق آن نیز اقدام کنید.

وب سایت های پیش خرید آپارتمان در ترکیه

همان طور که پیش از این نیز اشاره کرده بودیم؛ وب سایت های مختلفی برای فروش ملک در ترکیه وجود دارد و شما می توانید با انتخاب بهترین وب سایت پیش خرید آپارتمان در ترکیه، فرصت های مختلف را دنبال کرده و بهترین آپارتمان مطابق با نیازهای خود را از میان آن ها انتخاب کنید. به این شکل اگر بهترین و معتبرترین وب سایت را انتخاب کرده باشید، پس از آن بسیاری از امور برای شما تسهیل شده و نیازی نیست که مراجعه حضوری داشته باشید.

آیا پیش خرید آپارتمان در ترکیه به صرفه است؟

با توجه به این که شما می توانید هزینه خرید آپارتمان یا ملک در ترکیه را با تاخیر در چند قسط پرداخت کنید؛ به نظر می رسد که این برای شما بسیار به صرفه خواهد بود. به علاوه ارزش افزوده ملک در ترکیه، طی سال های اخیر پررونق بوده و به نظر می رسد که در آینده نزدیک و دور نیز مناسب باشد و این فرصتی عالی برای سرمایه گذاری شما خواهد بود. شما چه نظری در این باره دارید؟

5/5 - (1 امتیاز)

گات ترکیمشاهده نوشته ها

گات ترکی مشاوران سرمایه گذاری جهانی با بیش از ده سال تجربه در زمینه املاک ، ثبت شرکت ، مهاجرت ، مبادله ارز و تجارت الکترونیکی در ترکیه را در رزومه ی خود دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonجهت مشاوره تماس بگیرید.