خرید خانه در کایسری ترکیه

خرید خانه در کایسری ترکیه

در این مطلب می خواهیم در مورد خرید خانه در کایسری ترکیه توضیح دهیم و به موارد آن بپردازیم . ترکیه کشوری است که افراد مهاجر زیادی را به سمت خود و شهرهای خود برای زندگی کشانده است که در این میان یکی از بهترین مناطق برای سرمایه گذاری و خرید خانه کایسری تریکه می باشد.

توجه داشته باشید که برای خرید ملک در ترکیه باید یک سری از موارد را بدانید و اطلاعات کامل در مورد آنها داشته باشید مانند قانون کشور ترکیه در این چند سال اخیر  خرید خانه در ترکیه و خرید ملک توسط ایرانیان در ترکیه افزایش یافته است. نزدیکی ترکیه به ایران و فاصله پروازی 3 ساعته بین ایران و ترکیه، افراد زیادی را برای خرید ملک در این کشور به خود جذب کرده. با توجه به این که ، قیمت بسیار مناسب خانه در ترکیه نسبت به ایران، خرید خانه برای حفظ ارزش پول و همچنین گذراندن اوقات فراغت گزینه بسیار مناسبی به نظر می رسد. هزینه نسبتا پایین زنگ و همچنین قوانین اقامتی واضح و باکیفیت برای اتباع خارجی، داشتن 6 دانگ و موارد دیگر نیز ممکن است دلیل این استقبال باشد.

حداقل قیمت خرید خانه در کایسری ترکیه

در ابتدا بهتر است هدف خود را از خرید خانه در کاسیری ترکیه مشخص کنید چراکه برخی افراد برای اقامت و برخی برای سرمایه گذاری برای خرید خانه اقدام می کنند.

بعد از آن باید حداقل قیمت برای خرید خانه را بدانید تا آن را با شرایط خود بسنجید به طور مثال:

 اگر فردی قصد دریافت اقامت ترکیه را دارد ، الزامی است  ملک خریداری شده حداقل به ارزش  400 هزار دلار باشد.

شهر کایسری ترکیه

 یکی از شهرهای ترکیه است که در نزدیکی آنکارا قرار دارد و بسیاری از ایرانیان در آنجا زندگی می کنند. هزینه جابجایی از آنکارا به این شهر را کاهش دهید. زیرا هزینه مسکن و برخی هزینه های دیگر بسیار متفاوت است. کمترین فرود در مقصد کایسری توسط خطوط هوایی پگاسوس انجام می شود. ساعت حرکت از تهران 3 بامداد است. ورود به کایسری ساعت 9 صبح با کوتاه ترین توقف است. اگر قصد سفر به شهر قیصری در ترکیه را دارید، برای پروازهای زیر می توانید بلیط قیصری را خریداری کنید.

نکات مهم برای خرید ملک در کایسری

همانطور که گفته شد اگر قصد خرید خانه در کایسری ترکیه را دارید باید از شرایط خرید ملک در این شهر آگاهی کامل داشته باشید.

قیمت خرید ملک در این شهر متفاوت است. در ادامه با چند نکته اساسی برای خرید ملک در این شهر آشنا می شوید.

 برای خرید ملک در ترکیه به کمک یک وکیل مجرب و آگاه نیاز دارید.

 شما باید با محدودیت خرید ملک در ترکیه آشنا باشید.

ارزش خانه هایی که می خرید باید 250000 دلار باشد. توجه داشته باشید که باید رسید خانه را از مالک دریافت کنید.

اطمینان حاصل کنید که هیچ بدهی ساختمانی وجود ندارد نبود مشکلات شهرداری

مکان های دیدنی شهر کایسری

این شهر یکی از بهترین شهرهای ترکیه برای گردشگری و مسافرت می باشد که در این جا به چند مورد از مکان های دیدنی آن اشاره خواهیم کرد.

  • مرکز خرید فروم کایسری
  • مجموعه هونات خاتون
  • ارگ کایسری
  • مسجد کورشونلو
  • برج ساعت کایسری
  • پیست اسکی ارجیس
  • آبشارهای کاپوزباشی

هزینه های جانبی خرید ملک در کایسری ترکیه

طبق قوانین مالیاتی ترکیه، برای خرید خانه در کایسری ترکیه باید یک سری هزینه های جانبی بپردازید. این هزینه های جانبی شامل هزینه انتقال سند معادل 4 درصد ارزش واقعی ملک می باشد. هزینه اخذ وکالت از خریدار در صورت عدم اطلاع خریدار از انتقال مالکیت. 150 یورو باید پرداخت شود. هزینه تکمیل ساختمان 400 یورو است. علاوه بر این، عوارض شهرداری 0.1 درصد ارزش واقعی ملک است. هزینه دریافت آبونمان برای خانه های نوساز 60 یورو می باشد.

سخن پایانی

در این مطلب در مورد خرید خانه در کایسری ترکیه توضیح داده شد. در سال های قبل  این شهر پیشرفت های بسیار چشمگیری را داشته که باعث شده افرادی زیادی به سمت خود برای اقامت و سرمایه گذاری بکشاند. و در اخر همانطور که در طول مطلب اشاره شد حتما قبل از انجام هر کاری نسبت به آن تحقیقات خود را کامل کنید امیدواریم این مقاله کمک کرده باشد تا پاسخ سوالات خود را در این زمینه بیابید.

امتیازتان را با ما به اشتراک بگذارید

گات ترکیمشاهده نوشته ها

گات ترکی مشاوران سرمایه گذاری جهانی با بیش از ده سال تجربه در زمینه املاک ، ثبت شرکت ، مهاجرت ، مبادله ارز و تجارت الکترونیکی در ترکیه را در رزومه ی خود دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonجهت مشاوره تماس بگیرید.