نحوه اخذ نوماراتاژ در ترکیه

نحوه اخذ نوماراتاژ در ترکیه

به طور کلی هر سال اداره مهاجرت ترکیه مقررات جدیدی جهت اخذ اقامت ترکیه در وب سایت رسمی اداره مهاجرت اعلام می نماید. یکی از مهم ترین مراحل اخذ اقامت ترکیه که به تازگی اعلام شده است، دریافت نوماراتاژ در ترکیه می باشد. کارشناسان متخصص گات ترکی با مهارت کامل بهترین و راحت ترین نحوه اخذ نوماراتاژ در ترکیه  را برای مشتریان عزیز انجام خواهد داد. با ما همراه باشید تا جوانب مختلف نحوه اخذ نوماراتاژ در ترکیه به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم.

بنر خدمات گات ترکی

نوماراتاژ در ترکیه

اساسا نوماراتاژ در ترکیه یکی از انواع مدارک مورد نیاز برای درخواست اقامت ترکیه است که توسط شهرداری این کشور صادر می شود. تمامی املاک ها در ترکیه شماره گذاری یا numarama هستند که نشان دهنده ثبت آنها در سیستم ثبت زمین ترکیه است. به طور کلی نوماراتاژ در ترکیه نوعی سند می باشد که حاوی اطلاعاتی مانند شماره، آدرس دقیق و استفاده از ملک محل اقامت متقاضی در ترکیه است. اساسا این سند توسط مالکان، اشخاص ثالث و وکلا قابل دریافت است که یکی از راه های دریافت نوماراتاژ ارائه مدارک لازم به شهرداری ترکیه می باشد. عموما گواهی شما به سرعت در همان روز و به صورت رایگان صادر می شود. مدارک مورد نیاز جهت اخذ نوماراتاژ در ترکیه عبارت اند از:

  • آدرس صحیح و کامل محل زندگی شما یا ملک خریداری شده
  • ارائه قبض آب یا برق برای آخرین دوره
  • مختصات دقیق ملک
  • پروانه شهرداری صادر شده ساختمان یا زمین
  • قرارداد اجاره یا سند مالکیت به همراه یک کپی

راهنمای کامل نحوه اخذ نوماراتاژ در ترکیه

راهنمای کامل نحوه اخذ نوماراتاژ در ترکیه از مراحل بسیار ساده در عین حال مهمی تشکیل شده است که انجام ندادن یک مرحله از این پروسه، روند اقامت ترکیه را منحل می نماید.

راهنمای کامل نحوه اخذ نوماراتاژ در ترکیه عبارت اند از:

– ارائه و تهیه مدارک لازم جهت دریافت Numarataj Belgesi

– بررسی آدرس و مراجعه به شهرداری ترکیه یا اداره کل ثبت

املاک ترکیه

– بررسی اداره نوسازی و بازسازی شهری ترکیه

– ارائه درخواست و دریافت نوماراتاژ به کارشناس مربوطه

– ارائه مدارک مورد نیاز مانند اطلاعات هویتی و شرایط اخذ اقامت ترکیه

اگر به دنبال اخذ اقامت ترکیه هستید؛ برای مشاوره رایگان از طریق شماره تماس های درج شده در سایت می توانید با کارشناسان متخصص گات ترکی ارتباط برقرار نمائید.

نکات مهم در نحوه اخذ نوماراتاژ در ترکیه

از نکات مهم در نحوه اخذ نوماراتاژ می توان به جستجو نزدیک ترین شهرداری به محل اقامتان اشاره نمود. به راحتی می توانید در ترکیه برای یافتن نزدیک ترین اداره شهرداری، پسوند نام شهر خود را به دفتر شهرداری اضافه نمائید و این عبارت را جستجو کنید.همچنین اگر قصد اجاره ملک در ترکیه را دارید، حتما از صاحب ملک درخواست کپی از نوماراتاژ داشته باشید؛ اگر درخواست شما اجرایی نشد، از اجاره ملک خود داری کنید. آدرس دقیق محل سکونت خود را به صورت کتبی از صاحب ملکی که می خواهید بخرید یا اجاره کنید، دریافت کنید و همان نسخه را به کارشناس شهری تحویل دهید. توجه داشته باشید هر زوج نیاز به یک نسخه نوماراتاژ در ترکیه جداگانه با نام خود نیاز دارند.

آیا برای تمدید اقامت ترکیه نوماراتاژ لازم است

همواره یکی از سوال های پرتکرار از مشاوران متخصص گات ترکی که بسیار پرسیده می شود، عبارت آیا برای تمدید اقامت ترکیه نوماراتاژ لازم است، می باشد.

باید بدانید که در هنگام تحویل مدارک تمدید اقامت ترکیه، الزامی است، فتوکپی سند ارائه شود. مطابقت داشتن نوماراتاژ با آدرس درج شده در سند الزامی است. بنابراین برای هر بار تمدید اقامت خود در ترکیه و درخواست کارت اقامت، باید این فرم را به اداره مهاجرت ارسال نمائید.

چند اصل اساسی در نحوه اخذ نوماراتاژ در ترکیه

بسیاری از افراد در روند نحوه اخذ نوماراتاژ در ترکیه به دنبال راهکاری ویژه جهت زودتر به نتیجه رسیدن می گردند که ما با بیان چند اصل اساسی در نحوه اخذ نوماراتاژ در ترکیه قصد داریم به خوبی به بالا بردن راندمان فرآیند اخذ اقامت ترکیه کمک نمائیم. توجه داشته باشید تحت هیچ شرایطی نمی توان از طریق اینترنت، نوماراتاژ دریافت کرد و فقط حضوری انجام داده می شود. همچنین مستاجران نمی توانند برای اجاره ملک درخواست دهند و تنها به مالک یا وکیل شما ارائه می شود. در نظر داشته باشید نوماراتاژ متعددی برای سکونت داشتن افراد مختلف خانواده در ترکیه صادر نخواهد شد و یک نوماراتاژ برای ملک صادر می شود که همگی با همان فرم درخواست اقامت می دهند.

ما در این مطلب قصد داشتیم به طور کامل و با جزئیات دقیق به نحوه اخذ نوماراتاژ در ترکیه بپردازیم. به یاد داشته باشید ثبت نوماراتاژ در ترکیه از جرائمی مانند ثبت دو یا چند خانه در یک آدرس و فروش آنها به متقاضیان جلوگیری می کند. در نهایت برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید از مشاوره تخصصی مجموعه ما کمک بگیرید.

اگر قصد اخذ نوماراتاژ در ترکیه را دارید، مجموعه تخصصی گات ترکی با ارائه بهترین و راحت ترین شیوه ها، تمام اقدامات لازم برای اخذ اقامت ترکیه را انجام خواهد داد.

شما چه تجربه ای  در نحوه اخذ نوماراتاژ در ترکیه کسب نموده اید؟

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

4.2/5 - (5 امتیاز)

گات ترکیمشاهده نوشته ها

گات ترکی مشاوران سرمایه گذاری جهانی با بیش از ده سال تجربه در زمینه املاک ، ثبت شرکت ، مهاجرت ، مبادله ارز و تجارت الکترونیکی در ترکیه را در رزومه ی خود دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonجهت مشاوره تماس بگیرید.