خرید ملک در استانبول بهتر است یا ایتالیا؟

خرید ملک در استانبول بهتر است یا ایتالیا؟

همانطور که می دانید اکثر افرادی که می خواهند در کشورهای اروپایی مانند ایتالیا، فرانسه و سایر کشورها مالکیت ملک داشته باشند به این دلیل است که کشورهای اروپایی طبیعت زیبایی دارند و همچنین قوانین و توسعه بسیار بالایی دارند. اکنون ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که خرید ملک در استانبول بهتر است یا در ایتالیا؟ ما در این مقاله به این موضوع می پردازیم خوب است بدانید که اکثر دولت ها سیاست هایی برای جذب سرمایه گذار در کشور خود دارند، مثلا با خرید ملک در ترکیه مانند ایتالیا، اقامت دائم آن کشور را دریافت خواهید کرد. کشور. البته همانطور که می دانید این سیاست ها در هر کشوری متفاوت است و راه های خاص خود را برای جذب سرمایه گذار دارد.

مقایسه خرید ملک در استانبول با ایتالیا

همانطور که می دانید، اتحادیه اروپا از 27 کشور تشکیل شده است، اما اکثر سرمایه گذاران علامت خود را بر روی برخی از پایتخت ها و مناطق می گذارند و آنها را خریداری می کنند، زیرا بیشتر مناطق غیر جنوبی مدیترانه در بیشتر سال سرد هستند. مهمترین مزیت های خرید ملک در ایتالیا به شرح زیر است.

طبیعتی زیبا و مناظر بسیار قشنگ

اقامت دائم در ازای خرید ملک در ایتالیا

آزادی جا به جایی با مقایسه قیمت و مکان خانه با یک جای دیگر

خرید ملک در استانبول بهتر است یا در ایتالیا؟ لازم به ذکر است که اگرچه با تمام مزیت هایی که می توانید از خرید ملک در ایتالیا به دست آورید، اما با توجه به قیمت بالای املاک در این کشور و ثروتمندترین افراد توانایی خرید ملک را دارند، همچنان یکی از سخت ترین کارهای ممکن است. در ایتالیا. . حالا بیایید یک مقایسه کوچک با ترکیه که هم مرز با ایران است انجام دهیم. حتما قبول دارید که از نظر جاذبه های گردشگری 3 عامل یعنی عوامل طبیعی، عوامل تاریخی و عوامل اجتماعی و مذهبی مهم ترین عوامل جذب مسافر هستند. لازم به ذکر است که ترکیه همه این موارد را شامل می شود و ممکن است بیشتر هم باشد. مساحت ترکیه 783562 کیلومتر مربع است که تقریباً دو برابر ایتالیا وسعت دارد. خوب است بدانید که ترکیه به تنهایی 10 برابر بیشتر از تمام کشورهای اروپای شرقی است و این یعنی ترکیه از نظر گردشگری از بسیاری از کشورهای اروپایی جلوتر است.

خرید ملک در استانبول بهتر است یا ایتالیا؟

مهمترین عوامل سرمایه گذاری در ترکیه در مقایسه با ایتالیا

همانطور که می دانید سرمایه گذاری در ترکیه به خصوص در املاک و مستغلات بسیار ارزان تر از سرمایه گذاری در کشورهای اتحادیه اروپا است و همچنین خوب است بدانید که املاک ترکیه می تواند با کشورهای برتر دنیا رقابت کند. به طور کلی قیمت هر متر مربع در بازار املاک ترکیه طبق مشاهدات بسیار ارزانتر از کشورهای اروپایی است و هزینه زندگی در ترکیه 50 درصد کمتر از سایر کشورها است. فرآیند خرید و فروش ملک در ترکیه نیازی به کار اداری یا اتلاف وقت ندارد، بنابراین شما فقط باید یک روز از وقت خود را برای خرید ملک در ترکیه صرف کنید و این امر چندان پیچیده نیست. همچنین خوب است بدانید که قوانین ترکیه به این صورت است که هنگام خرید ملک اقامت ترکیه را دریافت می کنید و این اجازه شامل مالک و اعضای خانواده او می شود و می توانید هر سال آن را تمدید کنید.

ترکیه یکی از بهترین املاک در جهان

همانطور که می دانید استانبول یکی از بهترین شهرهای جهان و هنوز هم یکی از بهترین املاک مهم جهان است. استانبول نهمین کشور پربازدید بالاتر از برلین، بارسلونا، رم، لس آنجلس و… علاوه بر رشد گردشگری در ترکیه، به ویژه گردشگران به قطر، استانبول و سایر شهرها، ترکیه رشد اقتصادی بالایی را تجربه کرده است. همچنین خوب است بدانید که سرمایه گذاران زیادی را به خود جذب کرده است.

سخن پایانی

آیا در این مقاله خواندید که خرید ملک در ترکیه بهتر است یا در ایتالیا؟ و با مقایسه هایی که دیدید به این نتیجه رسیدید که ترکیه از ایتالیا و سایر کشورهای اروپایی ارزانتر است و یکی از بهترین خواص و بهترین آب و هوا را در بین کشورهای اروپایی دارد. ضمنا همانطور که خواندید با خرید ملک در ترکیه اجازه اقامت در این کشور را دریافت می کنید که هر ساله قابل تمدید است و می توانید در مدت اقامت در ترکیه به راحتی در کنار خانواده خود به تفریح ​​بپردازید.

5/5 - (1 امتیاز)

گات ترکیمشاهده نوشته ها

گات ترکی مشاوران سرمایه گذاری جهانی با بیش از ده سال تجربه در زمینه املاک ، ثبت شرکت ، مهاجرت ، مبادله ارز و تجارت الکترونیکی در ترکیه را در رزومه ی خود دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonجهت مشاوره تماس بگیرید.