مهاجرت به ترکیه بدون پایان خدمت

مهاجرت به ترکیه بدون پایان خدمت

یکی از سوالات پررنگ و مهمی که در حوزه مهاجرت به ترکیه و برای متقاضیان مهاجرت به این کشور وجود دارد، مهاجرت به ترکیه بدون پایان خدمت است. آیا امکان مهاجرت به این کشور بدون گرفتن کارت پایان خدمت برای آقایان وجود دارد یا به طور کلی این موضوع منتفی خواهد بود؟ در این مطلب بر آن هستیم که در این خصوص اطلاع رسانی کاملی کرده و تمام زوایای مساله را مورد بررسی قرار دهیم.

با ما همراه باشید.

مهاجرت به ترکیه بدون پایان خدمت چطور میسر است؟

همان طور که می دانید هر یک از آقایان باید با رسیدن به سن 18 سالگی تمام و در صورتی که مشغول به تحصیل نباشند، برای خدمت سربازی اقدام کرده و پس از گذراندن این دوره کارت پایان خدمت خود را دریافت کنند. این باعث خواهد شد تا موانع زیادی پیش از گرفتن کارت پایان خدمت برای آقایان وجود داشته باشد. اما هنوز راه حل هایی وجود دارد که می توان از طریق آن ها، نسبت به مهاجرت به ترکیه بدون پایان خدمت اقدامات لازم را انجام داد.

بگذارید در همین بدو امر پاسخ سوال را به شما بدهیم: در نهایت راه حل هایی برای مهاجرت ترکیه بدون داشتن کارت پایان خدمت سربازی وجود دارد. شما  این امکان را خواهید داشت که با وثیقه گذاشتن نزد دولت، بی آن که کارت پایان خدمت سربازی را گرفته باشید، نسبت به مهاجرت به کشور ترکیه یا سفر به آن اقدام کنید.

به این صورت در شرایطی که شما مشغول به تحصیل بوده و مدارکی دال بر اشتغال به تحصیل داشته باشید، می توانید با ارائه برگه اشتغال به تحصیل، وثیقه و همین طور طی کردن موفق مراحل اداری، بدون داشتن کارت پایان خدمت به کشور ترکیه سفر کرده و برای دریافت اقامت آن اقدام کنید.

برخی موارد مهم جهت مهاجرت به ترکیه بدون کارت پایان خدمت سربازی

در این جا مرور می کنیم که کدام موارد برای مهاجرت به کشور ترکیه بدون داشتن کارت پایان خدمت سربازی حائز اهمیت هستند:

  1. شما نباید غیبت سربازی داشته باشید. در واقع این امکان برای سربازان فراری یا مشمولانی که دارای غیبت سربازی هستند، میسر نخواهد بود.
  2. لازم است که دانش آموز، دانشجو یا طلبه باشید.
  3. لازم است که وثیقه مناسب و معادل مبلغ اعلام شده را نزد سازمان نظام وظیفه بگذارید.همان طور که می دانید هر یک از آقایان باید با رسیدن به سن 18 سالگی تمام و در صورتی که مشغول به تحصیل نباشند، برای خدمت سربازی اقدام کرده و پس از گذراندن این دوره کارت پایان خدمت خود را دریافت کنند. این باعث خواهد شد تا موانع زیادی پیش از گرفتن کارت پایان خدمت برای آقایان وجود داشته باشد. اما هنوز راه حل هایی وجود دارد که می توان از طریق آن ها، نسبت به مهاجرت به ترکیه بدون پایان خدمت اقدامات لازم را انجام داد.بگذارید در همین بدو امر پاسخ سوال را به شما بدهیم: در نهایت راه حل هایی برای مهاجرت به کشور ترکیه بدون داشتن کارت پایان خدمت سربازی وجود دارد. شما  این امکان را خواهید داشت که با وثیقه گذاشتن نزد دولت، بی آن که کارت پایان خدمت سربازی را گرفته باشید، نسبت به مهاجرت به کشور ترکیه یا سفر به آن اقدام کنید.به این صورت در شرایطی که شما مشغول به تحصیل بوده و مدارکی دال بر اشتغال به تحصیل داشته باشید، می توانید با ارائه برگه اشتغال به تحصیل، وثیقه و همین طور طی کردن موفق مراحل اداری، بدون داشتن کارت پایان خدمت به کشور ترکیه سفر کرده و برای دریافت اقامت آن اقدام کنید.برخی موارد مهم جهت مهاجرت به ترکیه بدون کارت پایان خدمت سربازیدر این جا مرور می کنیم که کدام موارد برای مهاجرت به کشور ترکیه بدون داشتن کارت پایان خدمت سربازی حائز اهمیت هستند:
    1. شما نباید غیبت سربازی داشته باشید. در واقع این امکان برای سربازان فراری یا مشمولانی که دارای غیبت سربازی هستند، میسر نخواهد بود.
    2. لازم است که دانش آموز، دانشجو یا طلبه باشید.
    3. لازم است که وثیقه مناسب و معادل مبلغ اعلام شده را نزد سازمان نظام وظیفه بگذارید.
مهاجرت به ترکیه بدون پایان خدمت

مبالغ وثیقه سال 1400 اعلام شده از سوی سازمان نظام وظیفه

همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم لازم است که شما وثیقه ای معادل مبالغ اعلام شده از سوی سازمان نظام وظیفه برای خروج از کشور بسپارید که در حال حاضر به اندازه مبالغ زیر است:

5 میلیون تومان وثیقه برای سفرهای علمی

8 میلیون تومان برای سفرهای نیمه علمی

15 میلیون تومان برای سفرهای غیرعلمی

5 میلیون تومان برای سفرهای مطالعاتی

500 هزار تومان برای سفرهای زیارتی

مراحل خروج از کشور بدون کارت پایان خدمت

همین طور برای خروج از کشور باید مراحل را طی کنید که به شرح زیر هستند:

مرحله اول: لازم است که پیش از هر کاری به سازمان نظام وظیفه محل سکونت خود یا محل تحصیل خود مراجعه نمایید.

مرحله دوم: سپس کد سخا را از پلیس 10+ دریافت کرده و با در اختیار داشتن آن به وب سایت نظام وظیفه مراجعه نمایید.

مرحله سوم: لازم است که مدارک خواسته شده را نیز ارائه نمایید.

مرحله چهارم: با بررسی شدن درخواست شما و دریافت نتیجه تائید، لازم است که برای سپردن وثیقه اقدام نمایید.

مرحله پنجم: پس از آن منتظر باشید تا پاسپورت شما صادر شد.

چرا به ترکیه مهاجرت کنیم؟

اما در این جا جای دارد که نگاهی به مزایای زندگی در کشور ترکیه انداخته و مرور کنیم که جذابیت های مهاجرت به این کشور کدام است.

  1. کشور ترکیه دارای قرابت فرهنگی با ایران بوده و شرایط زندگی اجتماعی در این کشور برای ایرانیان جذاب و راحت خواهد بود.
  2. شرایط تحصیل در کشور ترکیه بسیار تسهیل شده بوده و شما می توانید به راحتی نسبت به تحصیل در این کشور اقدام کنید. به علاوه دانشگاه های معتبر در سطح جهانی در کشور ترکیه وجود داشته و شما می توانید در رشته تحصیلی مورد علاقه خود، مدارک معتبر به دست بیاورید.
  3. کشور ترکیه به لحاظ زمینه های اشتغال و فعالیت های اقتصادی در شرایط مناسبی قرار داشته و امکان ارتباطات تجاری با سایر کشورهای جهان برای افراد مقیم این کشور، به سادگی فراهم خواهد بود.
  4. مراکز گردشگری و تفریحی زیادی در کشور ترکیه وجود داشته و توریسم در این سرزمین در سطح فعالیت بالایی قرار دارد.
5/5 - (1 امتیاز)

گات ترکیمشاهده نوشته ها

گات ترکی مشاوران سرمایه گذاری جهانی با بیش از ده سال تجربه در زمینه املاک ، ثبت شرکت ، مهاجرت ، مبادله ارز و تجارت الکترونیکی در ترکیه را در رزومه ی خود دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonجهت مشاوره تماس بگیرید.