خرید ملک ازمیر ترکیه

خرید ملک ازمیر ترکیه

یکی از روش های به دست آوردن اقامت کشور ترکیه، خرید ملک است. بر خلاف چیزی که بعضی از افراد تصور می کنند، تنها روش برای گرفتن پاسپورت ترکیه از طریق خرید ملک، خرید ملک در شهر استانبول نیست. بلکه شما می توانید با خرید ملک ازمیر ترکیه نیز به راحتی اقامت این کشور را به دست بیاورید. این برای آن دسته از افرادی که می خواهند کمی از هیاهو شلوغی شهر استانبول به دور باشند، بسیار مناسب است.

در ادامه با ما همراه باشید تا در خصوص خرید ملک ازمیر ترکیه بیشتر بدانیم.

فرصت های خرید ملک ازمیر ترکیه

ازمیر ترکیه یکی از کلان شهرهای این کشور بوده و دارای 11 منطقه شهرداری است. از جمله مناطق شهرداری شهر ازمیر ترکیه می توان به بالچوا، بایراکلی، برنوا، بوجا، چیلی، قاضی امیر، گوزل باغچه، کاراباغلار، کارشیاکار، کناک و نارلی دره اشاره کرد. هر یک از این محله ها دارای جذابیت خاص خود بوده و می توانند برای خرید آپارتمان در کشور ترکیه و به دست آوردن اقامت ترکیه، مناسب باشند.

از آن جایی که در شهر ازمیر ساخت و ساز کمتری در جریان بوده و تعداد آپارتمان ها و ملک های کمتری برای فروش گذاشته می شوند، در صورتی که به قصد سرمایه گذاری در این شهر نسبت به خرید ملک اقدام کرده باشید، می توانید برای فروش ملک خود نیز در زمان لازم، به راحتی اقدام کرده و غالبا سود مناسبی نیز به دست بیاورید.

دریافت سند خرید ملک ازمیر ترکیه

در صورتی که قصد خرید ملک در ترکیه و شهر ازمیر داشته باشید، باید برای اداره تاپو یا همان سند نیز مطابق روال معمول خرید ملک در ترکیه، نوبت بگیرید. به این شکل در روز تعیین شده خریدار و فروشنده در اداره تاپو حاضر شده و با تحویل مدارک خود، برای ثبت سند اقدام می کنند.

پس از سپری شدن 2 الی 3 ساعت، یک اس ام اس در خصوص درستی و انجام پذیرفتن مراحل سند به شماره تلفن خریدار ارسال خواهد شد. در نهایت باید مبلغ مورد نظر، به اداره تاپو یا سند ازمیر پرداخته شده و تائید گردد.

پس از پرداخت کردن هزینه سند و مطمئن شدن نسبت به واریز آن، انتقال سند تاپو انجام خواهد شد. در صورتی که به زبان ترکی به اندازه کافی مسلط نیستید، حتما برای حضور در دفترخانه و انجام مراحل سند زدن، مترجم رسمی همراه داشته باشید.

خرید ملک ازمیر ترکیه

مزایای خرید ملک ازمیر ترکیه

لازم به ذکر است که شهر ازمیر، سومین شهر بزرگ ترکیه به حساب می آید و از این َحیث محل مناسبی برای زندگی کردن محسوب می شود. زندگی کردن در شهر ازمیر این فرصت را به شما می دهد که در کنار دریای زیبا و باشکوه اژه روزگار خود را به سر برده و از جلال و ابهت بی نظیر آن لذت ببرید.

به علاوه چندین دانشگاه معتبر و دارای رتبه در سطح جهانی در شهر ازمیر قرار دارند که از آن جمله می توان به دانشگاه Dokuz Eylul و همین طور دانشگاه Ege اشاره کرد. با این حساب می توان این طور برآورد کرد که شهر ازمیر ترکیه محل کاملا مناسبی برای زندگی، تحصیل و همین طور کار کردن و اشتغال درآمدزا است.

همین طور در شهر ازمیر، جاذبه های تاریخی فراوانی قرار گرفته است و اگر علاقه مند به بازدید از بناهای تاریخی و مکان های تفریحی باشید، همچنان این شهر می تواند برای شما سورپرایزهای مختلفی در بر داشته باشد. از این روی هر ساله توریست های زیادی به شهر ازمیر سفر کرده و در صورتی که پس از خرید ملک ازمیر ترکیه، قصد راه اندازی کسب و کار شخصی خود را داشته باشید، حضور این تعداد توریست در این شهر، برای شما یک فرصت عالی محسوب می شود.

اگر بخواهیم مزایای خرید ملک در ازمیر ترکیه را به صورت خلاصه مرور کنیم، موارد زیر قابل توجه هستند:

  • فعال بودن صنعت توریسم در ترکیه
  • آب و هوای معتدل و عالی
  • وجود دانشگاه های معتبر در سطح بین المللی
  • حمل و نقل شهری توسعه یافته
  • مراکز رفاهی پیشرفته
  • خانه های مدرن
  • امنیت بالا
  • فضاهای فرهنگی متعدد
  • شرایط کسب و کار و تجارت مناسب

با خرید ملک در ازمیر ترکیه، در شهری صاحب واحد مسکونی خواهید شد که دارای آب و هوای مدیترانه ای عالی بوده و همیشه هوایی پاک و حال و هوایی بی نظیر در کنار دریای اژه دارد. ارزش افزوده املاک در شهر ازمیر همیشه عالی بوده و می توان از این حیث نیز خرید ملک ازمیر ترکیه را نوعی سرمایه گذاری پرسود دانست.

البته لازم است که پیش از اقدام به خرید، حتما نسبت به مناطق مختلف شهری در ازمیر، تحقیقات کامل به خرج داده و در محله ای انتخاب و خرید ملک داشته باشید که با شرایط زندگی، روحیات، بودجه و … شما کاملا سازگار باشد.

تنوع ملک و آپارتمان در این شهر بسیار بالا بوده و برای خرید ملک گزینه های مختلفی خواهید داشت. به طور مثال محله هایی چون بایراکلی و چیغلی، اولوکنت یا آلاچاتی برای سکونت ایرانیان عالی هستند.

کلام آخر

اگر سرانجام تصمیم به خرید ملک ازمیر ترکیه گرفته اید، به شهری وارد خواهید شد که در واقع قطب کشاورزی، صنعتی و توریستی کشور در بخش غربی استانبول است. ازمیر آب و هوایی معتدل و خوش دارد و طبیعت زیبای آن چشمگیر به نظر می رسد. شما چه نظری در این باره دارید؟ تا چه اندازه خرید ملک در ازمیر ترکیه را مناسب می دانید؟

امتیازتان را با ما به اشتراک بگذارید

گات ترکیمشاهده نوشته ها

گات ترکی مشاوران سرمایه گذاری جهانی با بیش از ده سال تجربه در زمینه املاک ، ثبت شرکت ، مهاجرت ، مبادله ارز و تجارت الکترونیکی در ترکیه را در رزومه ی خود دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonجهت مشاوره تماس بگیرید.