اقامت ترکیه تمکن مالی

اقامت ترکیه تمکن مالی

یکی از روش های اخذ اقامت ترکیه، اقامت ترکیه تمکن مالی است که اتفاقا شرایط ساده ای دارد و می توانید به راحتی به آن دست یابید. اقامت ترکیه از طریق تمکن مالی، در شرایطی ممکن خواهد بود که فرد تقاضا دهنده به راستی دارای وضعیت مالی خوب و امکان سپری کردن زندگی بدون نیاز به کار در کشور ترکیه باشد. در این صورت، فرایند آن به سرعت پیش رفته و می توانید در کمترین زمان، اقامت دائمی ترکیه و حق شهروندی آن را به دست بیاورید. به این روش تکنیک اقامت ترکیه با خود حمایتی نیز گفته می شود که یکی از بهترین روش های تضمینی در سال 2022 به حساب می آید.

در ادامه با ما همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانیم.

اقامت ترکیه تمکن مالی به چه صورت است؟

در صورتی که از شرایط و وضعیت مالی مناسب و در سطح بالایی برخوردار هستید، می توانید برای مهاجرت به ترکیه از این تکنیک استفاده کنید. برای استفاده از این روش اقامتی، شما باید ثابت کنید که امکان گذراندن زندگی در کشور ترکیه، بدون نیاز به اشتغال و حقوق بگیری را دارید. البته این تمکن باید برای شما و تمامی افراد تحت تکفل که همراه خود به ترکیه را می برید، باشد.

به واقع این روش برای آن دسته از افرادی مناسب است که نیازی به اشتغال نداشته و می توانند بدون پرداختن به کار درآمدزا در کشور ترکیه، امورات زندگی خود را بگذرانند.

مدت زمان اخذ اقامت ترکیه تمکن مالی

در صورتی که ویزای تمکن مالی را به دست بیاورید، این ویزا برای مدت یک سال اعتبار داشته و البته می توانید مجدد برای تمدید آن نیز در صورت ادامه دار بودن شرایط، اقدام کنید. پروسه گرفتن این ویزا و اقامت نیز از زمان ثبت درخواست شما، چیزی نزدیک به 3 ماه به طول خواهد انجامید.

مراحل دریافت اقامت ترکیه تمکن مالی

برای دریافت اقامت کشور ترکیه از طریق تمکن مالی، باید مراحلی به شرح زیر را دنبال کنید:

پیش از هر چیزی باید یادآوری کنیم که این روش برای آن دسته از افرادی کاربرد دارد که دارای توانایی مالی قابل قبولی باشند. به این ترتیب که بتوانند در طی زندگی در کشور ترکیه، ضمن سپری کردن و اداره زندگی خود، امکان اداره زندگی تمامی افراد تحت حمایت و سرپرستی خود را نیز داشته باشند. به علاوه تمام این اداره کردن ها و مخارج باید بدون نیاز به کار یا سرمایه گذاری خاصی در کشور ترکیه باشد.

از این روی فرد متقاضی باشد ضمن فراهم کردن مدارک جامع و کامل مورد نیاز، یک حساب بانکی بین المللی در کشور ترکیه افتتاح کند. همین طور داشتن بیمه شینگن نیاز خواهد بود. به علاوه لازم است که اقدامات لازم برای دریافت ویزای تایپ D جهت آسان شدن سفر کاری و ثبت درخواست به کشور مقصد را نیز انجام دهید. لازم به ذکر است که انجام این کار تنها از سوی فرد متقاضی برای گرفتن اقامت تمام افراد خانواده (همسر و فرزندان زیر 18 سال) کفایت خواهد کرد.

مزایای داشتن اقامت ترکیه از طریق تمکن مالی

از جمله مزایای گرفتن اقامت ترکیه از روش تمکن مالی، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. در این روش شما نیازی به ثبت شرکت یا سرمایه گذاری ندارید.
  2. این روش مشمول هیچ گونه محدودیت سنی نخواهد بود.
  3. به این شکل شما حق زندگی در کشور ترکیه را دارید.
  4. فرایند گرفتن اقامت ترکیه از این روش، بسیار راحت است.
  5. فرد و افراد تحت تکلف وی، دارای پوشش بیمه درمانی کامل خواهند بود.
  6. فردی که به این شکل اقامت ترکیه را به دست آورده است، می تواند به کشورهای اروپایی آمد و شد داشته باشد.
  7. نیازی به گرفتن مدرک زبان انگلیسی یا تسلط به زبان ترکی نخواهد بود.
  8. فرد و افراد تحت تکلف وی، از حقوق شهروندان ترکیه بهره مند خواهد بود.
  9. تمدید مجوز اقامت نیز به سهولت صورت خواهد گرفت.

سخن پایانی

در بالا به روش اخذ اقامت ترکیه تمکن مالی اشاره کرده و مراحل و مزایای این روش مهاجرتی به کشور ترکیه را توضیح دادیم. شما چه تجربه ای در این خصوص داشته و کدام یک دیگر از روش های مهاجرتی را برتر و ساده تر می پندارید؟ از تجربیات خود در این زمینه با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. همین طور توصیه می کنیم که این مطلب را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

3/5 - (5 امتیاز)

گات ترکیمشاهده نوشته ها

گات ترکی مشاوران سرمایه گذاری جهانی با بیش از ده سال تجربه در زمینه املاک ، ثبت شرکت ، مهاجرت ، مبادله ارز و تجارت الکترونیکی در ترکیه را در رزومه ی خود دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonجهت مشاوره تماس بگیرید.