خرید خانه در امیرگان استانبول

خرید خانه در امیرگان استانبول

در این مقاله از سایت به نحوه خرید خانه در امیرگان استانبول خواهیم پرداخت چراکه یکی از معروف ترین محله های استانبول امیرگان می باشد .بدلیل اینکه این منطقه دارای آب و هوای خوب و معتدل می باشد و همچنین پیشرفت های چشمیگری را در این چند ساله داشته که باعث شده افراد زیادی را برای مهاجرت به سمت خود بکشاند. شما می توانید با خرید ملک در استانبول اقامت کشور ترکیه را دریافت نمایید اما باید با نکات اساسی  و مهم در این زمینه آشنایی داشته باشید. استابول شهری می باشد که دارای مکان های زیادی برای گردشگری می باشد و شما می توانید در این شهر با لذت و آرامش زندگی کنید.

شرایط لازم برای خرید ملک در امیرگان

کشور ترکیه هم از نظر آب و هوایی و هم از نظر همسایه بودن با کشور ما به مقصد بسیاری ازایرانی ها برای مهاجرت تبدیل شده است که می تواند دلایل متعدد دیگری از جمله امکانات بسیار خوب در این کشورباشد. همانطور که گفتیم به مبحث خرید خانه در امیرگان تریکه خواهیم پرداخت که باید ببینیم چه شرایطی را باید دارا باشیم . از جمله مهم ترین این شرایط آن است که باید قوانین کشور ترکیه را بدانید شما همچنین می توانید برای اخذ اقامت این کشور در ترکیه خانه اجاره کنید. ارزش و قیمت خانه ها در منطقه امیرگان نسبت به سایر مناطق استانبول بسیار مناسب و پایین است.

وضعیت اقتصادی محله امیرگان استانبول

یکی از مهم ترین نکاتی که باید برای خرید خانه در هر کشوری به آن توجه نمایید وضعیت اقتصادی ان کشور و آن منطقه می باشد که برای خرید خانه در امیرگان ترکیه نیز باید به ان مورد توجه نمایید و از جهتی نیز منطقه امیرگان از جمله مهم ترین مناطق اقتصادی ترکیه به شمار می رود. پس از بررسی ها یی که در این طمینه انجام دادی می توانید سرماه گذاری خود را انجام دهید اما در کل این منطقه از پیشرفت چشمگیری برخوردار بوده و یکی از بهترین مناطق تریکه برای سرمایه گذاری می باشد.

نکات مهم برای خرید ملک در شهر استانبول

بدون شک برای خرید خانه در امیرگان استانبول و دیگر شهر های ترکیه باید برخی نکات مهم و اساسی را در نظر داشته باشید. یکی از بهترین شهر های ترکیه برای خرید ملک و سرمایه گذاری شهر امیرگان می باشد. در ادامه با برخی از نکات مهم برای خرید ملک در ترکیه آشنا خواهید شد.

بهتر است قبل از خرید ملک نسبت به استعلام ملک، وام و بدهی بانکی و… توجه کافی داشته باشید. از این رو برای انجام این کار باید به سازمان اسناد و املاک در ترکیه مراجعه کنید.

خرید خانه در امیرگان استانبول
  • مجوزهایی که نیاز است را به آنها توجه کافی و ازلاعات کامل را در مورد آنها داشته باشید و آنها را به طور کامل بررسی نمایید.
  • باید قوانین کشور ترکیه را بدانید چراکه ملکی که خریداری می کنید باید طبق قوانین این کشور باشد
  • پس از بررسی دو مورد بالا می توانید به راحتی درخواست خود را برای خرید خانه به ادارات پستی انجم دهید

افرادی که قصد خرید خانه در این کشور را دارند و از جهتی نیز با قوانین آن اشنا نیستند بهتر است از یک وکیل با تجربه و کارامد مشورت بگیرند تا احیانا مشکلی برایشان پیش نیاید . بدون شک باید نکات اساسی و مهم این شهر و منطقه را بدانید و با آن اشنا باشید. و از بهترین مناطق برای سرمایه گذاری نیز این منطقه می باشد . در ادامه با ما همراه باشد تا با نکات مهم در زمینه خرید ملک در ترکیه آشنا شوید.

  • مجوزهای مورد نیاز را بررسی کنید و اطلاعات کافی در مورد آنها داشته باشید
  • اگر می خواهید اقامت ترکیه را دریافت نمایید باید ارزش ملکی که خریداری می کنید مناسب با قوانید اسن کشورباشد.
  • بهتر است در زمینه خرید و یا سرمایه گذاری از یک وکیل با تجربه در این زمینه کمک و مشورت بگیرید تا در آینده مشکلی برای شم پیش نیاید.
  • بهتر است قبل از خرید ملک نسبت به استعلام ملک، وام و بدهی بانکی و… توجه کافی داشته باشید. از این رو برای انجام این کار باید به سازمان اسناد و املاک در ترکیه مراجعه کنید.

حداقل سرمایه مورد نیاز جهت خرید ملک در امیرگان

اگر قصد نهایی شما خرید خانه و یا سرمایه گذاری در این منطقه می باشد همانطور که در بالاتر گفته شد باید نحوه خرید مالک و قوانین ترکیه رابه خوبی بدانید . افراد خارجی در این شهر اقامت و پاسپورت ترکیه دریافت می کنند. یکی از سوالاتی که برای افراد پیش می اید این است که حداقل سرمایه ای که برای خرید ملک نیاز است چقدر می باشد. باید به این نکته توجه کرد که قیمت ملک با توجه به عوامل مختلفی متغیر خواهد بود از جمله سن بنا، متراژ و…. اما می توان گفت به طور میانگین قیمت هر متر خانه بین 3 تا 5 هزار لیر متغیر خواهد بود.

مدارک لازم جهت خرید ملک در استانبول

اگر قصد خرید خانه در امیرگان استانبول را دارید باید به طور کامل با شرایط و نحوه خرید ملک در امیرگان آشنا باشید. قبل از خرید خانه در ترکیه باید یک سری مدارک مورد نیاز را آماده کنید. در ادامه با مدارک مورد نیاز برای خرید خانه در ترکیه آشنا خواهید شد:

مدارک شناسایی کامل خریدار

افتتاح حساب بانکی در ترکیه

بیمه نامه زلزله خانه

اصل پاسپورت و ترجمه رسمی آن به زبان ترکی

اصل سند ملک

مترجم رسمی در صورت عدم تسلط به زبان ترکی

گواهی ارزش گذاری ملک

سخن پایانی

در این مطلب همانطور که گفته شد شما دقیقا می دانید که چگونه در امیرگان استانبول خانه بخرید. در سال های اخیر این شهر پیشرفت چشمگیری داشته است. در واقع می توان گفت منطقه امیرگان گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری و خرید ملک می باشد. زیرا زیرساخت های جدید شهری در این منطقه به خوبی مستقر شده است. امیدواریم این مطلب در جهت سوالات شما در این زمینه کمک شایانی به شما کرده باشد.

امتیازتان را با ما به اشتراک بگذارید

گات ترکیمشاهده نوشته ها

گات ترکی مشاوران سرمایه گذاری جهانی با بیش از ده سال تجربه در زمینه املاک ، ثبت شرکت ، مهاجرت ، مبادله ارز و تجارت الکترونیکی در ترکیه را در رزومه ی خود دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonجهت مشاوره تماس بگیرید.