روش های مهاجرت از ترکیه به کانادا

روش های مهاجرت از ترکیه به کانادا

یکی از انگیزه های قوی افرادی که تصمیم به مهاجرت به کشور ترکیه می گیرند، مهاجرت از ترکیه به کانادا است. در واقع این افراد که امکان مهاجرت مستقیم به کشور کانادا را ندارند، ترکیه را به عنوان یک سکوی پرتاب در نظر گرفته و از طریق ترکیه به کانادا مهاجرت می کنند. البته این موضوع شرایط و نیازهای خاص خود را دارد که حتما باید آن ها را از پیش دانسته و با در نظر گرفتن آن ها نسبت به مهاجرت ترکیه و پس از آن کانادا اقدام کنید.

در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در خصوص روش های مهاجرت از ترکیه به کانادا بدانیم.

مهاجرت از ترکیه به کانادا

پیش از هر چیزی شما باید اقامت دائم کشور ترکیه را دریافت کرده باشید، تا بتوانید برای مهاجرت به کانادا اقدام کنید. لازم به ذکر است که جمعیت این کشور بیش از 30 درصد مهاجر می‌باشند.

روش های مهاجرت به کانادا از ترکیه

از جمله روش های مهاجرت از ترکیه به کانادا می توان به الگوهای زیر اشاره کرد:

مهاجرت از ترکیه به کانادا از طریق ویزای کار

برای استفاده از این مسیر، لازم است که شما CV خود و مدارک کاری را به صورت صحیح به یکی از آژانس های معتبر ارائه دهید. آژانس ها پس از ارتباط گرفتن با یکی از کارفرماهای معتمد کانادایی، شرایطی فراهم می‌ آورند که شخص بتواند با کارفرما مستقیماً مکاتبه ای داشته باشد.

اگر پس از مصاحبه صورت گرفته، کارفرمای کانادایی شرایط مربوط به شما را قبول کند می توانید کارهای مربوط به صدور ویزا را انجام داده و برای مهاجرت کاری آماده شوید.

مهاجرت از ترکیه به کانادا

مهاجرت از ترکیه به کانادا از طریق سرمایه گذاری

اگر تصمیم دارید از طریق سرمایه گذاری در کشور کانادا، مهاجرت بگیرید، باید سرمایه لازم و سوابق کاری را در خصوص آن داشته باشید. برای این که بتوانید از مسیر الگوهای کارآفرینی به شهرهایی همچون اونتاریو و بریتیش کلمبیا وارد شوید، می‌ بایستی سابقه کاری سطح بالا و سرمایه قابل توجهی به دولت مربوطه نشان دهید و بخشی از سرمایه نقدی خود را در بخش خاصی از استان انتخابی خود سرمایه‌ گذاری کنید.

برای این منظور توصیه می شود که اگر شرایط لازم برای شرکت در برنامه های کارآفرینی را دارید، با داشتن سرمایه اولیه 50 هزار دلاری در این کشور وارد شده و مراحل مربوط به سرمایه گذاری را طی کنید. در نظر داشته باشید که اقامت 50 هزار دلاری یا همان سرمایه گذاری 50 هزار دلاری، مربوط به طرح استارت آپ ویزا است.

لازم به توضیح است که برای مهاجرت به کانادا از ترکیه از طریق پلن استارت آپ ویزا، شما باید یک ایده نوآورانه به یکی از ۳ سازمان مورد تایید کانادا ارائه دهید. در صورتی که یکی از سازمان های متولی این موضوع، ایده استارت آپی شما را بپذرید، برایتان ساپورت لر صادر کرده و می توانید از طریق آن، اقامت کانادا را به دست اورده و مراحل مهاجرتی را پیش ببرید.

مهاجرت از ترکیه به کانادا از طریق ازدواج

این یکی از ساده ترین و در عین حال پیچیده ترین روش های مهاجرتی کانادا محسوب می شود. دقت داشته باشید که ازدواج های صوری بدتر مشکل ساز خواهند بود و شما باید حتما به دولت کانادا ثابت کنید که این یک ازدواج واقعی است. به این شکل در صورتی که با یک تبعه کانادایی ازدواج کنید، پس از سپری شدن 3 سال زندگی مشترک واقعی و اثبات آن، می توانید درخواست پاسپورت کانادا داد و در صورتی که مشکلی در طول این 3 سال وجود نداشته و جرمی نیز در این کشور مرتکب نشده باشید، تابعیت کانادا و پاسپورت آن را به دست خواهید آورد. به علاوه لازم است که شخص تبعه کانادا، ثابت کند که امکان اداره هزینه های زندگی هر دو نفر را خواهد داشت تا در بدو امر اجازه اقامت کوتاه مدت فرد خارجی به عنوان زن یا شوهر داده شود.

کلام آخر

همان طور که مشاهده کردید دریافت پاسپورت کانادا از طریق ترکیه به مراتب ساده تر اتفاق افتاده و در صورتی که شما پیش از این تابعیت ترکیه و اقامت آن را دریافت کرده باشید، برای تمام این مراحل و روش ها، فرایند ساده تری پیش روی خود خواهید داشت. از این روی توصیه می شود که پیش از هر گونه اقدامی برای مهاجرت به ترکیه یا کانادا، از مشاوره حرفه ای در این حوزه بهره مند شوید.

امتیازتان را با ما به اشتراک بگذارید

گات ترکیمشاهده نوشته ها

گات ترکی مشاوران سرمایه گذاری جهانی با بیش از ده سال تجربه در زمینه املاک ، ثبت شرکت ، مهاجرت ، مبادله ارز و تجارت الکترونیکی در ترکیه را در رزومه ی خود دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonجهت مشاوره تماس بگیرید.