ویزای آمریکا با پاسپورت ترکیه

ویزای آمریکا با پاسپورت ترکیه

برای آن دسته از علاقه مندان به مهاجرت به آمریکا که پیش از این موفق به دریافت ویزای آمریکا نشده اند، روش های دیگری وجود دارد که در صورت استفاده صحیح از آن ها، می توان در مدت زمان سریع تر و راحت تری، ویزای ایالات متحده آمریکا را به دست آورد. دریافت ویزای آمریکا با پاسپورت ترکیه یکی از روش های عالی برای سفر به آمریکا بوده و در واقع باید داشتن پاسپورت ترکیه را به عنوان یک سکوی پرتاب در نظر گرفت.

در ادامه با ما همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانیم و مراحل لازم برای به ثمر رسیدن آن را مرور کنیم.

چطور می توان ویزای آمریکا با پاسپورت ترکیه را به دست آورد؟

همان طور که می دانید دریافت ویزای آمریکا با سختی های زیادی همراه است و برای آن دسته از افرادی که متقاضی سفر به آمریکا هستند، نیازمند هزینه های زیادی خواهد بود. در قانون فعلی، باید هر یک از متقاضیان دریافت ویزای آمریکا حداقل 900 هزار دلار سرمایه داشته و این سرمایه را در پروژه ای در ایالات متحده وارد کرده و سرمایه گذاری نمایند. این در حالی است که در مقایسه با این عدد، روش های ساده تری برای اخذ پاسپورت ترکیه و از طریق آن نیز ویزای آمریکا را به دست آورد.

به این شکل اگر شما بتوانید روشی برای به دست آوردن پاسپورت کشور ترکیه را در پیش گرفته و حق شهروندی این کشور را داشته باشید، پس از آن اخذ ویزای آمریکا برایتان به مراتب آسان تر خواهد بود. همان طور که می دانید روش های مختلفی برای به دست آوردن پاسپورت ترکیه وجود دارد که از جمله آن ها می توان به خرید ملک در ترکیه یا سرمایه گذاری در این کشور اشاره کرد.

با داشتن شهروندی و پاسپورت ترکیه، می توانید درخواست ویزای E-2 آمریکا داده و برای سفر به این کشور از طریق ترکیه اقدام کنید. پس از آن که برای ویزای E-2 اقدام کردید، لازم است که در حوزه یک کسب و کار در کشور آمریکا سرمایه گذاری کرده و مالکیت حداقل به اندازه 50 درصد از سهام آن را در اختیار بگیرید.

اگر چه مبلغی که برای سرمایه گذاری در این شکل نیاز خواهید داشت، از سالی به سال دیگر و با تغییر سیاست های ریاست جمهوری های ایالات متحده آمریکا ممکن است متغیر باشد، اما در حال حاضر می توانید با دریافت مشاوره در این خصوص، رقم حدودی آن را متوجه شوید.

البته به جز رقم اصلی لازم برای سرمایه گذاری، شما هزینه های جانبی دیگری نیز خواهید داشت که باید برای پیشبرد فرایند سرمایه گذاری در آمریکا و دریافت ویزا و اقامت آن بپردازید.

ویزای آمریکا با پاسپورت ترکیه

به هر ترتیب می توان گفت که ویزای آمریکا با پاسپورت ترکیه یکی از بهترین و مناسب ترین روش های به دست آوردن ویزای آمریکا برای ایرانیان است. از آن جایی که پاسپورت کشور ترکیه دارای ارزش مناسبی بوده و در سطح جهانی به خوبی پذیرفته شده است؛ می توانید از این مسیر برای سفر به کشور آمریکا استفاده قابل توجهی نمایید.

به طور مثال پس از آن که دولت ترامپ، ممنوعیت بیشتری برای افراد دارای پاسپورت ایرانی را صادر کرد، راه های مهاجرت به آمریکا برای ایرانیان بیشتر از گذشته سخت و مسدود شد. به این ترتیب سفر به آمریکا با داشتن پاسپورت ترکیه که اتفاقا به دست آوردن آن برای ایرانیان به مراتب ساده تر است، به شکلی ممکن خواهد بود.

در واقع شما باید پاسپورتی از کشور ثالث دریافت کرده و با داشتن این پاسپورت و با معرفی آن، برای مهاجرت به کشور آمریکا اقدام کنید. حال داشتن پاسپورت کدام کشور برای ایرانیان ساده تر است؟ بدیهی است که یکی از کشورهای مهاجر پذیر که اتفاقا رویکرد مثبتی نسبت به مهاجران ایرانی دارد را باید کشور ترکیه بدانیم. به این شکل ایرایان با داشتن پاسپورت کشور ترکیه از روش های مختلف، می توانند برای مهاجرت به آمریکا مراحل لازم را طی کنند.

سخن پایانی

در بالا توضیحاتی در خصوص ویزای آمریکا با پاسپورت ترکیه ارائه کردیم. شما چه تجربه و نظری در این باره دارید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران وب سایت در میان بگذارید. همین طور پیشنهاد می کنیم که این مطلب را به دوستان و آشنایان خود که علاقه مند به مهاجرت به کشور آمریکا هستند، به اشتراک بگذارید.

5/5 - (2 امتیاز)

گات ترکیمشاهده نوشته ها

گات ترکی مشاوران سرمایه گذاری جهانی با بیش از ده سال تجربه در زمینه املاک ، ثبت شرکت ، مهاجرت ، مبادله ارز و تجارت الکترونیکی در ترکیه را در رزومه ی خود دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonجهت مشاوره تماس بگیرید.