بهترین راه سرمایه گذاری در ترکیه

بهترین راه سرمایه گذاری در ترکیه

در سال های گذشته، سرمایه گذاری در ترکیه روشی است که بسیاری از سرمایه گذاران خارجی آن را ترجیح می دهند. به طور کلی، سرمایه گذاری ها با نرخ سود واقعاً بالا باز می گردند. سرمایه گذاری موفق به عنوان سرمایه گذاری با سود بالا در جهان تعریف می شود. ابتدا باید سودآورترین بخش ها را بشناسید. با اقتصاد پررونق ترکیه این کشور به عنوان یک مقصد سرمایه گذاری مهم، به ویژه برای سرمایه گذاران خارجی در سال های اخیر، بسیار شناخته شده است. در این مقاله می توانید اطلاعات دقیقی در مورد برخی از بهترین راه سرمایه گذاری در ترکیه پیدا کنید.

بهترین راه سرمایه گذاری در ترکیه چیست؟

در زیر نگاهی به بهترین راه سرمایه گذاری در ترکیه خواهیم انداخت:

بورس اوراق بهادار استانبول (BİST)

بازار سهام به نام بازاری معروف است که معاملات از طریق کارگزار در آن جریان دارد. برای موفقیت در این بازار نیاز به صبر، تجربه، دانش و چند استراتژی مهم است. سرمایه گذاری و جمع آوری اطلاعات در زمینه های مختلف و چندین شرکت در بازار سهام در نوسان بسیار مهم است. بازار سهام که در مقایسه با بخش املاک و مستغلات در معرض ریسک بالایی قرار دارد، اغلب دارای نوسان است و باید حتما این مورد را در نظر گرفت. این در حالی است که بورس با حرکت های درست درآمد بالایی را در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهد.

فلزات گرانبها مانند طلا یا نقره

سرمایه گذارانی که در این معادن سرمایه گذاری می کنند اغلب به ساختار محکم و قابل اعتماد آنها متکی هستند. سرمایه گذاری های کم ریسک فلزات گرانبها عملکرد پایداری را در اقتصاد جهانی نشان می دهد. هنگام سرمایه گذاری، داشتن تخصص مانند بازار سهام مهم است. طلا همیشه در رتبه بندی سرمایه گذاری جایگاه پیشرو دارد.

فارکس

در یک مفهوم کلی، فارکس به عنوان بازار ارز شناخته می شود. همانطور که مشخص است، این یک ابزار سرمایه گذاری مبتنی بر ارزهای فارکس است. می تواند مهارت های تجزیه و تحلیل بازار خوب و اطلاعات دقیق را با سود زیادی در اختیار سرمایه گذاران قرار دهد. مقدار پول سرمایه گذاری شده برای فارکس و نسبت اهرمی از مهمترین عوامل هستند.

بهترین راه سرمایه گذاری در ترکیه در صنعت لجستیک

ترکیه یکی از فعال ترین کشورهای جهان از نظر صادرات و واردات است. صنعت لجستیک سالانه با نسبت درآمد تجاری بالا، یکی از ایده آل ترین زمینه ها برای سرمایه گذاری در ترکیه است. هر ساله نسبت واردات و همچنین صادرات در ترکیه افزایش می یابد که نیاز به سرمایه گذاری جدید در لجستیک را افزایش می دهد.

بهترین راه سرمایه گذاری در ترکیه

بخش بهداشت

با تحولات مهم در بخش سلامت در 10 سال گذشته، ترکیه مورد توجه سرمایه گذاران خارجی قرار گرفته است. رشد روزافزون جمعیت در نتیجه اقتصاد به سرعت در حال توسعه باعث هزینه های زیادی در حوزه سلامت شده است. لذا علاقه به مراکز درمانی، پلی کلینیک ها و بیمارستان ها افزایش یافته و این امر توجه سرمایه گذاران بالقوه را به خود جلب کرده است. به ویژه سرمایه گذاران خارجی، ترکیه به شدت به بخش سلامت علاقه مند است زیرا آنها به خدمات با کیفیت بالا با قیمت مقرون به صرفه دسترسی دارند. سرمایه گذاری در بخش سلامت بسیار سودآور است و یکی از منابع اصلی درآمد ترکیه است.

بهترین راه سرمایه گذاری در ترکیه و صنعت گردشگری

مناطق تاریخی و طبیعی تحت حفاظت یونسکو با سواحل متعدد با پرچم آبی، ترکیه کشوری در منطقه توریستی جهان است. هر ساله صدها هزار گردشگر به ترکیه می آیند و از ورود خارجی ها برای سرمایه گذاری به این کشور خوشحال می شوند. بخش گردشگری با حمایت سرمایه گذاران خارجی که یکی از مهم ترین بخش های ترکیه است، تقویت می شود.

بهترین راه سرمایه گذاری در ترکیه

مشاور املاک

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات یکی از سودآورترین ابزارهای سرمایه گذاری در ترکیه است و در سال های اخیر برای سرمایه گذاران خارجی بسیار محبوب شده است. در ترکیه، برای مفهوم سرمایه گذاری در املاک، استانبول، ازمیر، بدروم و بورسا اخیرا پتانسیل بالایی از خود نشان دادند. افزایش ارزش ملک هر ساله در نتیجه تقویت صنعت املاک، سرمایه گذاری املاک و خرید ملک در ترکیه به تضمین بازگشت سرمایه به سرمایه گذار

میانگین نرخ افزایش در 5 سال اول سرمایه گذاری املاک در استانبول 250 درصد است. برای بازار املاک بورسا در یک دوره 4 ساله 86 درصد افزایش به ثبت رسیده است. در حالی که نرخ افزایش ارزش در آنتالیا در 4 سال گذشته 65 درصد بوده است، در بدروم در 5 سال گذشته 74.8 درصد افزایش داشته است. املاک خریداری شده در بازار املاک که یک ابزار سرمایه گذاری کم ریسک است، می تواند منتظر سرمایه گذاری، اجاره یا استفاده توسط خود سرمایه گذار باشد. در دوره بسیار کوتاهی از کاهش ارزش املاک و مستغلات در ترکیه که در ابتدای لیست به عنوان پرکاربردترین وسیله سرمایه گذاری توسط سرمایه گذاران خارجی قرار گرفته است.

بزرگترین شهر ترکیه، استانبول، پتانسیل زیادی برای سرمایه گذاران املاک و مستغلات دارد. به واقع سرمایه گذاری املاک و مستغلات در استانبول با کوتاه ترین دوره های استهلاک در اسنیورت و بیلیکدوزو سود بزرگی را در مدت زمان کوتاهی به همراه دارد. از یاد نبریم که استانبول با 15 میلیون جمعیت دو قاره مانند اروپا و آسیا را به هم متصل می کند و این نشان دهنده فرصت عالی این شهر برای سرمایه گذاری در حوزه املاک است.

کلام آخر

در بالا توضیحاتی در خصوص بهترین راه سرمایه گذاری در ترکیه ارائه کردیم. شما چه موارد دیگری را به این فهرست اضافه می کنید؟ توصیه می کنیم که این مطلب را با دوستان و آشنایان خود نیز به اشتراک بگذارید.

4.9/5 - (37 امتیاز)

گات ترکیمشاهده نوشته ها

گات ترکی مشاوران سرمایه گذاری جهانی با بیش از ده سال تجربه در زمینه املاک ، ثبت شرکت ، مهاجرت ، مبادله ارز و تجارت الکترونیکی در ترکیه را در رزومه ی خود دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonجهت مشاوره تماس بگیرید.