راهنمای خرید خانه در چوکور جوما

راهنمای خرید خانه در چوکور جوما

بدون شک یکی از پرجمعیت ترین مناطق استانبول چوکور جمعه است. در این مطلب شما را برای خرید خانه در چوکور جمعه راهنمایی می کنیم. همانطور که می دانید ترکیه در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است. و یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت و سرمایه گذاری است. این منطقه به دلیل موقعیت مرکزی و حمل و نقل عمومی فراوان در بین سرمایه گذاران و خارجی ها بسیار محبوب است. با خرید ملک در این منطقه به راحتی می توانید اقامت ترکیه را دریافت کنید. قیمت خرید خانه در این محله نسبت به محله های ترک نشین مناسب است. جاذبه های تاریخی و گردشگری بی نظیری در منطقه مودا قرار دارد. این نکته مهم را به خاطر بسپارید برای خرید ملک در ترکیه و یا سرمایه گذاری در این منطقه باید نکات مهم و اساسی را در نظر بگیرید.

شرایط مهم برای خرید ملک در استانبول

همانطور که می دانید ترکیه یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت است. امکانات و تجهیزات این کشور بسیار مناسب است. هزینه زندگی در ترکیه نیز مقرون به صرفه است. یکی از بهترین مناطق استانبول برای سرمایه گذاری و خرید ملک، بدون شک منطقه Chokur Juma است. البته این نکته مهم را برای خرید خانه در چوکور جمعه فراموش نکنید، باید یک سری مدارک لازم را داشته باشید. شما همچنین باید قوانین ترکیه را بدانید. یکی از راه های موجود برای اخذ اقامت ترکیه خرید ملک در استانبول می باشد. همچنین می توانید برای اخذ اقامت این کشور در ترکیه خانه اجاره کنید. ارزش و قیمت خانه ها در منطقه Çukur Juma در مقایسه با سایر مناطق استانبول بسیار مناسب و پایین است.

سرمایه مورد نیاز برای خرید خانه در چوکور جوما

هیچ محدودیتی برای خرید خانه در Çukur Juma وجود ندارد. خارجی ها می توانند با خرید ملک در این منطقه اقامت و پاسپورت ترکیه را دریافت کنند. یکی از سوالات متداول خارجی ها مربوط به حداقل سرمایه لازم برای خرید ملک است. این نکته مهم را در نظر داشته باشید: قیمت یک خانه در این شهر به عوامل مختلفی از جمله متراژ، متراژ، قدمت بنا و … بستگی دارد. به طور کلی می توان گفت که قیمت هر متر خانه در ترکیه بین 3 تا 5 هزار لیر است. بنابراین، شما به حدود 150000 لیر و بالاتر نیاز دارید.

بررسی قیمت خرید ملک در چوکور جوما

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین نکات برای خرید خانه در چوکور جمعه بی شک وضعیت اقتصادی این شهر است. اگر قصد مهاجرت یا خرید خانه را دارید، باید وضعیت اقتصادی شهر مورد نظر را بررسی کنید. بنابراین، چوکور جمعه یکی از مهم ترین شهرهای اقتصادی ترکیه است. در کل می توان گفت که وضعیت اقتصادی چوکور جمعه بسیار خوب است.

راهنمای خرید خانه در چوکور جوما

نکات مهم برای خرید ملک در استانبول

بدون شک برای خرید خانه در چوکور جمعه و دیگر شهرهای ترکیه باید نکات مهم و اساسی را در نظر بگیرید. یکی از بهترین مناطق استانبول برای خرید ملک و سرمایه گذاری، منطقه Chokur Juma است. در ادامه با چند نکته مهم برای خرید ملک در ترکیه آشنا می شوید.

بهتر است قبل از خرید ملک نسبت به استعلام ملک، وام و بدهی بانکی و… توجه کافی داشته باشید. از این رو برای انجام این کار باید به سازمان اسناد و املاک در ترکیه مراجعه کنید.

نسبت به مجوز های لازم باید توجه کافی داشته باشید و باید مجوز هارو بررسی نمایید.

برای دریافت اقامت کشور ترکیه ارزش ملکی که خریداری می کنید باید مناسب با قوانین کشور ترکیه باشد.

سخن پایانی

در این مطلب همانطور که گفته شد به راهنمای خرید خانه در چوکور جوما به طور کامل پرداختیم. اگر قصد خرید ملک در منطقه چوکور جوما را دارید باید برخی نکات مهم و اساسی را در نظر داشته باشید. با خرید ملک و سرمایه گذاری در این منطقه به راحتی اقامت و پاسپورت کشور ترکیه را دریافت خواهید کرد.

سوالات متداولی که شاید برایتان پیش بیاید.

حداقل سرمایه مورد نیاز برای خرید ملک در چوکور جوما به چه صورت است؟

قیمت خانه در این منطقه به عوامل متعددی بستگی دارد این عوامل شامل متراژ، منطقه، سن بنا و… می باشد. به طور کلی می توان گفت قیمت هر متر خانه در ترکیه بین 3 تا 5 هزار لیر می باشد. از این رو به مبلغی حدود 150 هزار لیر به بالا نیاز دارید.

شرایط خرید ملک در ترکیه به چه صورت است؟

این نکته مهم را فراموش نکنید برای خرید ملک در چوکور جوما باید یک سری مدارک لازم را به همراه داشته باشید. همچنین باید با قوانین موجود در ترکیه نیز آشنا باشید. یکی از روش های موجود برای دریافت اقامت ترکیه خرید ملک در این کشور می باشد. همچنین با اجاره خانه در ترکیه نیز می توانید اقامت این کشور را به دست آورید.

مدارک لازم جهت خرید ملک در ترکیه به چه صورت می باشد؟

مدارک مورد نیاز برای خرید ملک در کشور ترکیه شامل مدارک شناسایی کامل خریدار، افتتاح حساب بانکی در ترکیه، بیمه نامه زلزله خانه، اصل پاسپورت و ترجمه رسمی آن به زبان ترکی، اصل سند ملک، یک قطعه عکس از فروشنده و دو قطعه عکس از خریدار، مترجم رسمی در صورت عدم تسلط به زبان ترکی و گواهی ارزش گذاری ملک می باشد.

امتیازتان را با ما به اشتراک بگذارید

گات ترکیمشاهده نوشته ها

گات ترکی مشاوران سرمایه گذاری جهانی با بیش از ده سال تجربه در زمینه املاک ، ثبت شرکت ، مهاجرت ، مبادله ارز و تجارت الکترونیکی در ترکیه را در رزومه ی خود دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonجهت مشاوره تماس بگیرید.